Φιλοξενία είναι η σχέση μεταξύ φιλοξενούμενου και ξενοδόχου. Η καθημερινότητα στα "Do Disturb Hotels" βασίζεται στην αγάπη για εξυπηρέτηση του συνανθρώπου μας από όλα τα μέρη της γης ανεξαρτήτως βαλαντίου έχοντας παράλληλα την διαχρονικά επιτυχημένη και επικερδή λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων του ομίλου.
Ως συμβουλευτική εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων εξειδικευόμαστε στην αναβάθμιση και ανάδειξή τους σε θέματα λειτουργικά αλλά και κατασκευαστικά.
Μέσα από συγκεκριμένη στρατηγική λαμβάνουμε υπ' όψιν τις δυνατότητες της κάθε επιχείρησης, της αγοράς στην οποία βρίσκεται, του ανταγωνισμού αλλά και των προσδοκιών του ιδιοκτήτη | ξενοδόχου και πορευόμαστε μαζί προς την επίτευξη των στόχων μας.
Το αποτέλεσμα έρχεται μέσα από την βασική αρχή της "αλυσίδας κέρδους" που λέει:
Ευχαριστημένο προσωπικό = Ευχαριστημένοι φιλοξενούμενοι = Περισσότερα κέρδη για την επιχείρηση.
Ο εγχώριος τουριστικός κλάδος οφείλει να ανανεώνεται, να αναπτύσσεται και να ακολουθεί τις τάσεις της εποχής. Μην σας ξεπερνά ο ανταγωνισμός.
"Όσο εύκολα η κρίση μπορεί να βυθίσει μια επιχείρηση άλλο τόσο εύκολα μπορεί να αναδείξει τις αληθινές δυνατότητές της. Βοηθάμε τον επιχειρηματία να δουλεύει εξυπνότερα, με μεθοδικότητα και πλοηγό να τραβήξει μπροστά από τον ανταγωνισμό"
Με εκτίμηση,
Stefanos Vrakas
Founder & Managing Director
Do Disturb Hotels & Consulting Group